Sunday 22 July 2012

YAAD MAI TUMHAREY (Poetry) - Qaiser Shahzad



Almost 5 years back, I wrote this poetry. I never shared my poetry with anyone. But this is my first time I am sharing it. Many memories are associated with this poetry. Below Ghazal was written on 4th February 2007 - Sunday. One of the important dates of my life...




YAAD MAI TUMHAREY

Raat ko Jab atey hai Yaad Tumharey,
Likh deta ho Ghazlien Yaad mai Tumharey,

Kal Raat jo kuch howa tha,
Raqam kar raha ho yaad mai Tumharey,

Dil mera Aksar pochta hai mujh se,
Kab tak Tarapta rahoga mai yaad mai Tumharey,

Na-Janay kya milta hai mujhay,
Yaad-e-Ilahi chor k, Yaad mai Tumharey,

Mujh GunahGaar ko Maaf karna Moula !
Chor kar tujhay, Yaad karta ho Makhlooq Tumharey,

Kuch Pata nahe hai mujhay apna QAIS,
Kya youn he bana rahoga MAJNO hamesha yaad mai Tumharey.






Qaiser Shahzad


Former Minister for Information Technology
Youth Parliament of Pakistan
                                      
Director of Registry
Former Director of Events
International Youth Congress iYC

Secretary General
Re-Evolve Pakistan

No comments:

Post a Comment